måndag 7 november 2011

Nya tag!

Har suttit och sytt sex barnmössor och då får man massor av energi. Så nu äntligen startar jag en blogg som ett första steg i att någon gång i framtiden ha en egen firma där jag får utlopp för min kreativitet. Jag börjar i minimal form och syr det jag känner för och det jag orkar och hinner med. Det känns väldigt spännande att verkligen och äntligen vara på väg.

Ni får stå ut med att bloggen sakta växer fram. Jag har aldrig bloggat och aldrig gjort hemsidor så det tar väl ett tag innan jag får grepp om det hela.

Hoppas vi ses!
/Madde

1 kommentar:

  1. Grattis till bloggen!! Är så glad för din skull att du tagit ett steg närmare att få utlopp för din kreativitet, för det vet jag att du har massor av. Ser även fram emot att få följa bloggen och bli inspirerad av det du gör. Handdukarna du sydde används flititg, jätte fina! Många kramar!! Josefine

    SvaraRadera